Mitsubishi Galant VR-G 1800 GDI 4WD Automatic 0
Kort fortalt
Her finder du information om Mitsubishi Galant VR-G 1800 GDI 4WD Automatic årgang 0.
Bilen har 4 døre, en motorstørrelse på 1834 cc, yder 138 Hk og har en tophastighed på 0 km/t.
Specifikationer
Generelt
Mærke | Mitsubishi |
Model | Galant VR-G 1800 GDI 4WD Automatic [se alle Mitsubishi Galant] |
Døre | 4 |
Type1 | 4/5S SAL |
Oprindelsesland | JP |
RAC2 rating | 16.30 |
Model kode | SRGC |
Model familie | GF-EC1A |
1 Type-forkortelser: SAL: Sedan, FHC: Coupé, DHC: Cabriolet, HBK: Hatchback, EST: St. car
2 Royal Automobile Club - wiki
Dimensioner
Sporvidde for | 1510 mm |
Sporvidde bag | 1505 mm |
Frihøjde | 140 |
Brændstofkapacitet | 60.00 liter |
Aerodynamik
Trækkoeffient | 0.000 |
Frontareal | 0.000 m2 |
Cx | 0.00 |
Motor
Boring × slaglængde | 81.00 mm × 89.00 mm |
Cylindre | S-4 |
Volumen | 1834 cc |
Type | DOHC |
Ventiler / cylinder | 4 |
Ventiler | 16 |
Sump | wet |
Kompression | 12.00:1 |
Kompressor | N/A |
Brændstoftype | direct petrol injection |
Præstationer
Max effekt | 138 Hk (6000 o/min) |
Max effekt | 102.9 Kw (6000 o/min) |
Max moment | 181.0 Nm (3750 o/min) |
Max moment | 18.5 Kg/m (3750 o/min) |
Effektivt middelbremsetryk | 1240.2 Kpa |
Effektivt middelbremsetryk | 179.9 Psi |
Specifikt moment | 98.69 |
Accelleration 0-100 | 0.00 s |
Hk / liter | 75.2 |
Hk / ton | 100 |
Chassis
Motor placering | Front |
Motor retning | Transverse |
Trækkende hjul1 | AWD |
Styring | rack & pinion PAS |
Ophæng, for2 | I.MultiLi. |
Ophæng, bag2 | I.MultiLi. |
Dæk, for | 185/70 R 14 |
Dæk, bag | 185/70 R 14 |
Bremser, for / bag3 | VeDi/Dr-S-ABS |
Gear | 4A |
Top gear ratio | 0.71 |
Final drive ratio | 4.41 |
1 Drive-forkortelser: FWD: Forhjulstrukken, RWD: Baghjulstrukken, AWD/4WD: Alle/4-hjulstrukken
2 Ophæng-forkortelser: I: Independant, LA: Live Axle, W/DW: Wishbone/Double W., CS: Coil springs, ARB: Anti-roll bar, LS: Leaf springs, SE: Semi-elliptic leaf springs
3 Bremse-forkortelser: Ve: Ventilated, Di: Disc, Dr: Drum, S: Servo, ABS: Anti-lock Braking System