Mercedes-Benz CL 63 AMG 0
Kort fortalt
Her finder du information om Mercedes-Benz CL 63 AMG årgang 0.
Bilen har 2 døre, en motorstørrelse på 6258 cc, yder 438 Hk og har en tophastighed på 250 km/t.
Specifikationer
Generelt
Mærke | Mercedes-Benz |
Model | CL 63 AMG [se alle Mercedes-Benz CL] |
Døre | 2 |
Type1 | 4/5S FHC |
Oprindelsesland | DE |
RAC2 rating | 53.10 |
Model familie | C 215 |
1 Type-forkortelser: SAL: Sedan, FHC: Coupé, DHC: Cabriolet, HBK: Hatchback, EST: St. car
2 Royal Automobile Club - wiki
Dimensioner
Sporvidde for | 1577 mm |
Sporvidde bag | 1578 mm |
Brændstofkapacitet | 88.00 liter |
Aerodynamik
Trækkoeffient | 0.000 |
Frontareal | 0.000 m2 |
Cx | 0.00 |
Motor
Boring × slaglængde | 84.50 mm × 93.00 mm |
Cylindre | V-12 |
Volumen | 6258 cc |
Type | SOHC |
Ventiler / cylinder | 3 |
Ventiler | 36 |
Kompression | 10.00:1 |
Kompressor | N/A |
Brændstoftype | Bo HFM fuel inj. |
Præstationer
Max effekt | 438 Hk (5500 o/min) |
Max effekt | 326.6 Kw (5500 o/min) |
Max moment | 620.0 Nm (4400 o/min) |
Max moment | 63.2 Kg/m (4400 o/min) |
Effektivt middelbremsetryk | 1245 Kpa |
Effektivt middelbremsetryk | 180.6 Psi |
Specifikt moment | 99.07 |
Accelleration 0-100 | 5.50 s |
Top hastighed | 250 km/t |
CO2 niveau | 338.0 g/km |
Hk / liter | 70 |
Hk / ton | 224.04 |
Chassis
Motor placering | Front |
Motor retning | Longitudinal |
Trækkende hjul1 | RWD |
Styring | rack & pinion PAS |
360° | 11.50 m |
Ophæng, for2 | I.4Li. |
Ophæng, bag2 | I.MultiLi.ARB. |
Hjul, for | 7.5J x 17 H2 |
Dæk, for | 225/55 ZR 17 |
Hjul, bag | 7.5J x 17 H2 |
Dæk, bag | 225/55 ZR 17 |
Bremser, for / bag3 | VeDi/VeDi-S-ABS |
Gear | 5A |
Top gear ratio | 0.83 |
Final drive ratio | 2.82 |
1 Drive-forkortelser: FWD: Forhjulstrukken, RWD: Baghjulstrukken, AWD/4WD: Alle/4-hjulstrukken
2 Ophæng-forkortelser: I: Independant, LA: Live Axle, W/DW: Wishbone/Double W., CS: Coil springs, ARB: Anti-roll bar, LS: Leaf springs, SE: Semi-elliptic leaf springs
3 Bremse-forkortelser: Ve: Ventilated, Di: Disc, Dr: Drum, S: Servo, ABS: Anti-lock Braking System