Her finder du information om Dodge Nitro 3.7 (EU) årgang 2007. Bilen har 5 døre, en motorstørrelse på 3700 cc, yder 202 Hk og har en tophastighed på 190 km/t.
Generelt | Mærke | Dodge |
Model | Nitro 3.7 (EU) | |
Årgang | 2007 | |
Døre | 5 | |
Type1 | 4/5S SUV | |
Oprindelsesland | US | |
RAC rating | 32.20 | |
1 Type-forkortelser: SAL: Sedan, FHC: Coupé, DHC: Cabriolet, HBK: Hatchback, EST: St. car |
Dimensioner | ||
Sporvidde for | 1549 mm | |
Sporvidde bag | 1549 mm | |
Brændstofkapacitet | 73.80 liter |
Aerodynamik | ||
Trækkoeffient | 0000-00-00 | |
Frontareal | 0000-00-00 m2 | |
Cx | 0.00 |
Motor | ||
Volumen | 3700 ccm | |
Max effekt | 202 hk (150.6 kW) | |
Max drejningsmoment | 314.0 Nm @ 4000 rpm | |
Type | SOHC | |
Cylindre | V-6 in 90.0° vee | |
Boring × slaglængde | 93.00 mm × 90.80 mm | |
Ventiler / cylinder | 2 | |
Ventiler | 12 | |
Sump | wet | |
Kompression | 9.70:1 | |
Kompressor | N/A | |
Brændstof system | SMPFi |
Præstationer | ||
Max effekt | 202 Hk (5200 o/min) | |
Max effekt | 150.6 kW (5200 o/min) | |
Max moment | 314.0 Nm (4000 o/min) | |
Max moment | 32 Kg/m (4000 o/min) | |
Effektivt middelbremsetryk | 1066.4 Kpa | |
Effektivt middelbremsetryk | 2015-04-07 Psi | |
Specifikt moment | 84.86 | |
Accelleration 0-100 | 10.30 s | |
Top hastighed | 190 km/t | |
Brændstofforbrug by | 17.50 l/100 km | |
Brændstofforbrug landevej | 9.00 l/100 km | |
Brændstofforbrug blandet | 12.10 l/100 km | |
CO2 niveau | 288.0 g/km | |
Hk / liter | 54.6 | |
Hk / ton | 107.73 |
Chassis | ||
Motor placering | Front | |
Motor retning | Longitudinal | |
Trækkende hjul1 | RWD | |
Styring | rack & pinion PAS | |
Styring "lock-to-lock" | 3.420 | |
Ophæng, for2 | I.U&LW.CS.ARB. | |
Ophæng, bag2 | LA.TrailA.CS.ARB. | |
Hjul, for | 7 x 16 | |
Dæk, for | P235/70 R 16 | |
Hjul, bag | 7 x 16 | |
Dæk, bag | P235/70 R 16 | |
Bremser, for / bag3 | VeDi/Di-S-ABS | |
Gear | 4A | |
Top gear ratio | 0.69 | |
Final drive ratio | 2.57 | |
1 Drive-forkortelser: FWD: Forhjulstrukken, RWD: Baghjulstrukken, AWD/4WD: Alle/4-hjulstrukken |